Heeft u een kapot artikel ontvangen? Neem in dat geval contact met ons op.
Om het zo spoedig mogelijk voor u te kunnen oplossen, krijgen wij graag een email van u, met daarin een omschrijving van het probleem en een foto van het kapotte artikel. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een reactie met daarin de oplossing. Tot die tijd verzoeken wij u het artikel te bewaren en (nog) niet naar ons op te sturen. Mocht het nodig zijn het artikel terug te ontvangen, ontvangt u van ons een retouretiket.
Op onze artikelen zijn naast de fabrieksgarantie de wettelijk geldende garanties van toepassing. Hieronder kunt u lezen wat hier onder valt.
Garantie bestaat uit fabrieksgarantie en wettelijke garantie. Onder fabrieksgarantie verstaan we een product dat binnen de aangegeven periode vanwege fabricage fouten kapot kan gaan. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan wettelijke garantie. Onder wettelijke garantie valt veel meer. Dat is een grijs gebied en u gaat altijd met ons in overleg, omdat het lastig te zeggen wat wel en niet onder deze garantie valt. Wel kunnen we aangeven wat niet onder de garantie valt:
Is uw artikel kapot binnen afzienbare tijd neem dan contact met ons op: contact@glastrends.nl . Bij voorkeur met uw order/factuurnummer en een foto van het beschadigde artikel. Wij gaan dan met u in overleg wat er mogelijk is en hoe wij u hierbij kunnen helpen.